Inflyttningsfest

Nu sitter jag hemma med en lätt huvudvärk och väntar på att bilderna laddas över på min dator. Det var så sjukt mycket folk hos oss igår. Kakan kom upp i ca 70 pers i vår lägenhet. Man fick tränga sig fram hela tiden och folk spillde öl och grogg överallt. Men det var jävligt roligt!! Bäst var nästan när hela vardagsrummet skålade, man fick ett lätt lock för öronen. Haha. Snart åker jag iväg till Finland på studieresa med Skanska P3. Det ska bli jättekul och jag är supertaggad!! Hoppas bara att jag inte glömde något...
Vi fick lite inflyttningspresenter med; chips, salta pinnar, fläskfilé och en toalettfräschare samt en sjukt snygg tavla som Snygg-Emma gjort!

Jag skulle vilja berätta mer men mitt flyg mot Finland går snart så

som Snygg-Emma gjorde åt ossÅhh så vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0