Styrdans & bio

Jag har haft den bästa helgen någonsin. I fredags var jag, ML, Snygg-Emma, Kakan, Trassel och Harald på dans till Larz Kristerz. Vi hade jättekul och jag fixade hela bandet autografer på ML´s t-shirt som han köpt. Snygg-Emma fick dock någor mycket bättre; en tryckare med sångaren Peter.

Kvällen var gjord!! Jag är så nöjd. När vi sedan gick på Max för att äta fick vi med oss en höjdare från Sf Bio. hur ofta händer det? Så vi bytte visitkort och surrade lite, om vad vet jag inte. Jag kan inte ens citera mina sista ord den kvällen, men det var något i stil med: "-Jag tänkte sova nu, men fortsätt gärna du.". Haha, tur man kan skratta åt detta i efterhand i alla fall. Jag hade tydligt gått lös på cykelförrådsdörren med, men det är ju inte så konstigt. Ska det vara ett låst cykelförråd så måste man ju stänga dörren efter sig. Fan va less jag blir ibland.
   På lördag så var jag och ML på bio och såg "Väktarna". Den var lång med rätt bra faktiskt, sen var det mysigt att sitta där i mörkret med ML och klämma lite på honom. Det roliga var att vi satt brevid ett annat par och det blev som en kedja. Så när dom hånglade gjorde vi det och tvärtom, haha. På söndagen tog vi det bara lugnt med en promenad vid nydala sjön och till isku. Jo Grynet kommer närmare och närmare till att bli en pälsmössa. I lördags när jag gick på toa på morgonen så tyckte hon att vi skulle gå upp, men det tyckte inte jag. Så när hon krafsade på dörren smög jag sakta fram och slet upp dörren och skrek rakt ut. Katten blev rädd och har inte gjort det sen dess. Men Trassel sa att jag skulle göra så, så varför inte prova?
   När ML senare, på söndagen, åkt hem så blev jag lite ledsen. Jag tycker inte om det här att vara ifrån honom så mycket och inte kunna träffa honom när jag vill. Det är ju inte så att jag sätter mig i en bil och kör tio mil för att se en film med honom på tv eller så. Men det kommer ju snart en sommar och då kanske vi kan vara med varandra lite mer. I vilket fall så vet jag att jag gillar honom...jättemycket....
   Men nu ska jag fokusera på att häla på min kära bror i Stockholm. Jag är sååå taggad!! Det var väl senast till jul jag träffade honom tror jag, så vi har en del att surra om. Stackarn, öronen kommer blöda när jag är klar. Sen när jag kommer hem är det plugg och val av ny styrelse till byggföreningen som gäller. Ska bli skönt att lämna över allt till en ny person, men samtidigt jobbigt. Nu har jag äntligen hittat några som är framåt och vill jobba med föreningen samt utveckal den till det bättre. Men jag får nog vara med på ett hörn om jag vill. Åh nej, jag får inte glömma att vi snart ska inflyttningsfest med. Yippie!! Baren är så gott som klar, den ska bara stadgas upp lite och målas. Men det går ju fort. Så här ser den ut nu: Den oklara baren...
Ska ladda upp lite fler bilder senare ikväll, nu ska jag plugga eller leta solresor eller pilla navel, kanske knyppla?
Peace out!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Wiiie! Jag ska rama in den där bilden. Den lyckligaste kvällen i mitt liv. Vi måste ut och dansa igen! :D Puss!

2009-04-07 @ 19:44:09
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0