Rullgardin

Idag har jag promenerat med Snygg-Emma och tre hundar!! Det var jättejobbigt att gå ut med Hugo. Han väger alldeles för mycket för stackars försvagade jag. Kom igen när jag fått börja träna igen. När jag kom hem var jag tvungen att dricka en massa socker för att ens komma in i duschen. Sen tänkta jag och Kakan åka för att köpa en rullgardin till mit rum. Jag är så fruktansvärt less på mitt persienner, kan inte få utt fönstret och vädra. Ja, lång historia. Men det fanns självklart inga på Ica så det blir väl cykel till Jysk imrogon och försöka hitta nått.

Men det roligaste på hela dagen var när jag fick veta den glada nyheten, nu är det bara 7 månadet kvar ;) Vi ska fira tillsammans när vi ses ML. Puss på dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0