Baka baka liten kaka

Fan va less jag är. Nu har jag bakat hela dagen, nästan i alla fall. Men det känns som det. Jag har gjort två olika kakor som jag "frostat" till tårtor. Blev dom bra?? Vet inte!! Har inte hunnit smaka dom, det blir imorgon när mina jobbkamrater kommer över på fika kl 14:00. Fuck, tänk om dom smakar skit?!
Efter kl 14:00 kommer det rulla på med folk in i lägenheten. Det är som ett sent födelsedagskalas kan man säga. Var ju i Tallin med ML på min födelsedag, det var jättemysigt. Vi åkte torsdag och kom hem söndag. Vi låg mest på relaxen och myste samt drack en massa drinkar i baren på hotellet. Men det räckte för mig, jag fick ju vara med ML. Skönt att det bara var vi två med och att få bo på hotell. =)
Men åter till imorgon, så blir det tårta och öl. Klart man ska dricka öl, måste ju grunda inför midsommar ;)  Då blir det premiär för Trassel och alkohol. Wiiee!! Måste bara fixa en kamera för det kommer bli en fest jag sent kommer vilja glömma. Hahhahahahha!!

Näe nu ska jag sova, är så jävla trött. Dock kommer jag drömma och kakor, tårtor och glasyr hela natten..bah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0