Emma gästbloggar.

God morgon!

Mitt namn är Emma och jag har en ENORMT känd blogg. Den är så känd att... Ja, jag vet inte vad. Jag får stanna på stan och skriva autografer typ trettioelva om dagen. Nej, så är det ju förstås inte. Anyway, jag har fått grönt ljus av Christine att sitta och skriva här så blir inte helt till er i trosan nu och skrika "OH MY GOD! EMMA HAR SNOTT BLOGGEN!". Jag har faktiskt en alldeles egen ju, men den kändes tråkig idag.

Jag tänkte avslöja alla Christines dirty secrets nu förstår ni. Jo, jag tänkte berätta allt om henne. Här kommer de!

- Hon tycker om att smeta smör på vaderna och sen raka dem.
- Hon är egentligen en Gremlin så ge henne INTE vatten, och för mata henne inte efter midnatt för guds skull!
- Hon dricker jäger i morgonkaffet.
- Hon har en bunt porrtidningar alldeles under huvudkudden.
- Hennes största idol är en tall.

Inget av det här är förstås sant. Jag har faktiskt ätit med henne efter midnatt och hon förvandlades inte till något monster. Nämnvärt. Vet ni vad? Jag tänkte lägga in lite fina bilder på mig och Christine nu för det är mysigt.






Choklad och vanilj. Lakrits och vit choklad. Bajs och kiss. Neger och viting. Kalla det vad ni vill, jag kallar det AWESOME. Och nej, bilderna är inte tagna 2006. Det är min kamera som alltid fastnade på fel datum och år. Nu har jag inte tid med er längre för min hund måste kissa, men vill ni ha mer av mig så får ni gå in HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0