Goa gubbar

Nu är jag i Göteborg! Jag och min mor anlände med tåg idag kl 10:41. Vi åkte sent igår kväll och min ML skjutsade dit mig. Vi fick några timmar ihop innan tåget gick i alla fall. Tur det, för jag vet inte hur länge jag blir här nere.
Idag har jagg gått på stan med min söta kusse N och shoppat lite. Jag hittade två skitsnygga slipsar på Myrorna och en cool mössa på Rut m.fl. Sen köpte jag ett minne till kameran och en söt kameraväska. Det kommer kort senare, sitter på ett (4-1) - modem. Det går inte så snabbt....men det funkar i alla fall. Det kanske det inte skulle göra i Björna. Haha!

Igår kväll delade mamma och jag på en öl och hon berättade alla pinsamma saker jag sagt när jag var liten. Typ en gång hade vi varit på nån middag av ett slag och det var en siker där. Han hade en blå turban på sig och när jag såg mannen sa jag: "-Mamma, kolla! Det var ju han som stal diamanten i Tintin!"
En annan gång, när vi stod i glasskön vid Skuleberget, hade jag pekat på en av de små röda uthyrningsstugorna och sagt; "-Mamma, när pappa är full och slår oss på lördagar då kan vi bo i sån där liten stuga." Min mor hade läst en saga för mig om en skomakarfamilj där pappan var full på lördagar och slog familjen. Jag hade nog blandat ihop allt lite grann...hehe.

Imorgon ska jag in på Sahlgrenska kl 10:00 för undersökning och provtagning. Jag kommer få träffa narkosläkare och äntligen få svar på mina frågor! Kommer det bli ett stort ärr? Hur lång tid tar operationen? Kan man filma operationen? Ja, jag har många frågor. Har ni någon så kan ni smsa mig innan kl 10:00 imorgon så skriver jag ut svaret på er fråga här senare på kvällen. Jag antar att de har trådlöst på sjukhuset...hoppas jag! Min dator är med och nerpackad i alla fall. Måste ju ha lite kontakt med omvärlden. I annat fall kan jag alltid se Yrrol eller Pahat pojat ;)

Näe nu ska jag ut och lyssna på N. Hon sitter och spelar gura i solen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0