Ave Maria

Okej nu vet jag, men måste ändå operera mig. Visst är det bra men samtidigt är jag lite rädd. Det är ju bara hela mitt liv som ändras, upp och ner. Ner och upp. Men nog ska jag klara av det, bara jag får vara lite ledsen ett tag nu. Jag är normalt en glad person, dock orkar jag inte vara det hela tiden. Det är tur att jag har så bra vänner som får mig att tänka på annat. Typ Snygg-Emma, Trassel och Kakan samt min kära bror och ML.
   I lördags åt jag middag ihop med Snygg-Emma, hennes hund ville också vara med. Det fick han inte, inte hennes katt, Conny Persson, heller. Han var elak och rev sönder tre par leggings. Är det Animals gone wild den här helgen eller?? Några tequila blev det med, gud vad det är gott! Sen blev det av till Mikela & co på förfest. Äntligen fick jag se Frisör-Emmas lägenhet, den är superfin! Jag är sjukt avis. I alla fall så drack vi en del grogg och jag tappade talförmågan. Haha, var rätt kul. Sen åkte jag och Snygg-Emma till Olles där vi drack lite till och dansade. Vi hade jättekul. Orka köa till Cover vid tolvtiden. Max var en självklarhet, men innan vi gick in fick jag den briljanta idén att vi skulle ta kort tillsammans med poliserna som stod på torget. De verkade dock inte intresserad av oss så Snygg-Emma skrev ett meddelande på deras bakruta; "Hej polis potatisgris". Hihi, tänk om de märkt det. De satt ju ändå i bilen.
   Jo jag var ju på Maxi med Harald och hans unge innan jag skulle till Snygg-Emma. Det gör jag aldrig om igen. Ungen grät konstant tills vi kom till godiset. Hmm....undra varför alla ungar blir tyst när dom kommer dit. Jag var något irriterad och tyckte det var måttligt kul att gå brevid en gråtande unge. Men när hon fick välja godis blev hon ju bra humör igen. Tur det annars vet jag inte vad jag gjort. 
   Jag fick träffa hans charmiga dotter åter igen på söndagen, igår. jag låg hemma i lugn och ro och kollade på en film och käkade chips. Mums! Så ringer det på dörren, Hanna, Harald och hans unge kommer in i hallen. de har en överaskning till mig; Mora-Träsk på dvd. Hmm....ja då ska vi se på Mora-Träsk och ungen skulle lära mig hur man göra alla rörelser. På en söndag!! Jag trodde hon skämtade tills Harald stoppade in dvdn i Xboxen. Det här ska jag komma ihåg Hanna!! It was pure evil. Det var inte bara ungen som irriterade mig på söndagen utan även katten vi har, Grynet eller ja pälsmössan som jag snart kommer kalla henne ifall hon inte slutar störa mig på morgonen. Söndagmorgon så krafsar hon på min dörr, visst, kom in. Jag ställer till och med upp dörren till katten efter ett tag. Vad gör katt-jävlen då? Jo hon går och krafsar på min andra dörr!! Shit vad less jag blev. Har inte träffat Pälsmössan sen dess, tror hon känner på sig när det är dags att dra sig tillbaka. Katten är söt, men evil. Lite stryk skulle inte skada.
   Vill även passa på att gratulera Kakan och Trassel till två månader ihop i lägenheten. Vi har inte strypt varandra än, dock har det varit nära inpå. Speciellt under en viss vecka i månaden....fortsättning följer.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Du blir nog gladare snart, och blir du hemskt ledsen och jävlig så får du komma hit och skrika av dig lite :)

2009-04-01 @ 19:41:10
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0