Välkommen till min nya blogg!

Jag är lite seg, det tåls att sägas. MIn far beskriver mig en dieselmotor; "Svårstartad men när hon väl kommer igång då jävlar". Allt jag skriver kommer inte vara dagsfärskt eller sammanhängande. Jag hoppar lite hit och dit, precis som mitt minne. ibland kommer jag ihåg precis vad som hände på festen i lördags och ibland har jag ingen aning om vad jag åt till lunch samma dag. Jag blir less på en massa saker, ni kommer upptäcka vad, och kommer inte ge mig för att kritisera dom. Men som jag säger till mina vänner när de chockas över att j ag säger en elak kommentar; "Jag har aldrig sagt att jag är snäll, det är ni som säger det". Självklart försäger jag mig ibland, men det är mest när jag är full eller när det är fullmåne ute.

Well well, see ya around!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wohoo en blogg! nu christine måste du börja skriva!

2009-03-09 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0