I want it all!!

Hello, idag kom min baddräkt från Ed Hardy som jag köpt på Treadera. Den var superliten eller så är jag superstor. halterneck-delen täckte inte ens bröstvårtorna. Hmm....kanske måste fundera på att gå ner lite i vikt? Äsch, jag gillar mina former, men ska ändå försöka träna bort lite kilon. Kan vara bra till jag ska operera mig ändå, det är ju rätt snart. Kanske redan om fyra veckor! Då blir det inget Pdol eller nån annan festival, man får hålla sig nykter hela sommaren. Men samtidigt är det bra att det blir gjort med, orkar inte vänta alltför länge på en tid. Hoppas bara det inte blir på min födelsedag. Jag ska i alla fall ta med datorn till Göteborg så kan jag håller uppdaterad om vad som händer. Kommer vara fast där nere i  minst två veckor, om allt går bra kanske man får åka hem tidigare med. Jaja, vi tar det som det kommer. Vet dock inte om jag överlever två veckor med bara Mamma...ni får komma och hälsa på vettja! ;)

Näe nu ska jag ringa ML och säga godnatt för att sedan se ännu ett avsnitt av Grey´s. Woohooo!!
Jag hittade en bild från i sommras, rätt cool eller??
Tänk vad naturen kan hitta på!!

Ta Ta!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dina former! Jag vill bo i dina boobies.

2009-05-19 @ 15:38:56
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0