Skit också!

Ja så sitter jag här åter igen och kan inte sova. Blir bara piggare och piggare ju mer klockan blir. Ska köra stenhårt med träning imorgon så man kanske blir lite trött. Jag har i alla fall lagt ut två event som jag ska ha; Ett i Örnsköldsvik, O´learys på onsdag och ett i Björna på lördag (men kommer nog börja förfesta redan på fredag). Skulle försöka lägga upp allt detta på hemsidan, men ack ej. Får bara ett meddelande att "denna länk är bruten". Mycket märkligt tycker jag. Får ringa om det så fort jag vaknat imorgon. Känns ju lite oinsamt att länka till något som inte ens fungerar.

Jaja, för några veckor sen ville jag hitta på något med min sambo Trassel. Det gick inte så bra:
Hon hade somnat ifrån pluggandet....

hunden sov också...

endast

Så jag spelade lite dansband för mig själv och la en patiens.

Ja ni skulle ju få "position of the day" men lämnade den boken hos ML så....ni får reda på det senare. Nu ska jag nog läsa "The Dirt". Den börjar bra i alla fall och tror inte den kan bli sämre. Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: trassel

haha jag måste ha sovit djupt!

2009-06-05 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0