Utsparken 2009

Jag är nyss hemkommen ifrån Cover club och 2våningar. Jag har druckit öl och pratat med lite klasskompisar. Känns lite tråkigt att det här var sista sittningen ever på bygg. Hoppas verkligen att det blir en sittning bara för oss treos då vi kan säga hej då och ta det i vår takt för att sedan gå ut och slå klackarna i taket ;)
Men jag gillar alla ni byggare på mitt program, ni ficade en fin sittning ikväll och jag kommer verkligen sakna er i framtiden. Men som tur va finns det ju något som kallas internet där man kan hålla kontakten!! Shit vad svårt det var att skriva märkde jag. Kanske dags att sova snart. Men det spelas jävligt hög musik borta på Fysik tror jag...eller är det en konsert? Ja det hörs in till mitt sovrum i alla fall och då är det högt!! Får kolla det imorgon. I alla fall så träffade jag min underbara tjejkompis Lina ikväll, I love you stumpan!! ringer dig imorgon och ser hur bakis du är. Men tycker om dig jättemycket!! Puss på skinkan!

Åhh vill ni höra ett skämt? Det får ni ändå!
" En tjej som vid tillfället jobbade åt hemtjänsten var över till en gammal dam för att hjälpa henne med diverse saker. Damen bjös flickan på lite nötter, så tjejen tog lite nötter. damen tyckte dock att hon skulle ta lite till, vilket hon gjorde men samtidgt frågade hon: - Vill inte tant ha några nötter själ? Tanten svarade: - Nja, jag tycker mest om chokladen utanpå..

Jag har inte sett på schlager ikväll, ska se reprisen imorgon. Tills dess ska jag inte läsa tidningar eller kolla på internet vem som vann. Säg inget till mig!!! Ska ha schlager-söndag med Kakan imorgon. Kom och gör oss sällskap om ni vill.

Nu ska jag sova, natti natti! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0