You have a cute body

Nu är jag tillbaka i Umeå och kollektivet. Saknar dock ML och alla hans vänner. Men ska ju snart dit igen, haha. Stor fest på lördagen i herrgården samt förfest på fredagen. ML jobbar, men det hindrar ju inte mig från att festa ändå ;)
Vi har inte gjort så mycket, mest umgåtts och krattat lite löv och så samt hälsat på en del av hans vänner så som Bärgarn och Siv-Louise. Jag försökte införa Champagne-torsdag igår och det gick rätt så bra ändå. Vi var några stycken som smuttade lite mousserat och såg på den andra delfinalen i Schlager. Jag kommer dock missa den i år igen då jag ska på utspark. Kommer bli sjukt kul!
Jo jag skulle ju visa det där klippet, har äntligen fått beta hur man gör. Kolla in några coola tjejer  i London eller en-mans versionen. Gillar dom båda, men på olika sätt. Hihi.

Jag kommer i alla fall börja kort-veckan med att jobba på O´learys den 20e, komsi komsi allihopa!! Sedan fortsätter jag  min färd till Björna för den stora officiella Jäger-festen på fredagen. Alla får komma!! Jäger-bilen är på plats, det tog mig två år innan jag äntligen fick upp den till Umeå. Men nu jävlar ska det spelas musik. Dansband eller rock? Hmm...?!

Näe nu ska jag sussa tror jag, stor dag imorgon, eller? Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0