Det och det och det och det

Jag har hur mycket saker som helst som ja ska fixa. Det känns jättejobbigt. Jag ska skicka alla saker till folk som budat på Tradera, men innan det ska jag maila dom och kolla hur de vill göra med betalningen. har fått iväg tre paket nu i alla fall, så nu gäller det att vänta och hoppas att de är nöjda med sina köp.

Sen måste jag göra klart två skolarbeten i mina internetkurser, dom ska in på söndag.

Jag ska skriva klart mitt cv och söka praktik så man får en bra inkomst. Göra upp en plan med mitt ex-jobb tillsammans med mamma. Ja ni läste rätt, men mamma. Hon är bäst på rapporter och hur man ska skriva. Min mor kommer vara min mentor i detta ex-jobb. Företaget kommer hjälpa mig med kontakter och se till att jag inriktar mig på deras intressen.

Skolan kommer mest kolla hur man ligger till och kanske inflika då och då att man måste ha med vissa saker eller beräkningar. Det handlar ju inte bara om att få fram metoder, man vill ju se hur allting påverkas ekonomiskt. Är det värt att göra en pilotplan grundat på min idé och fortsätta utveckla den?

Men sen måste jag säga att jag har världens bästa sambo. Istället för att tjata på mig och bli sur för att jag är så dålig på att komma igång med saker så säger han det magiska ordet: tillsammans. Vi gör det tillsammans.
Helt ärligt kan jag säga att efter min operation försvann min kämpaglöd. Jag orkar nästan aldig ta tag i saker, fast jag vet att det känns skönt efteråt. Det är inte jag! Men vi ska ändra på det, tillsammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0