Framåt mina vänner!

Nu har jag lagt ut alla mina saker jag vill sälja på tradera, vilken tid det tar! Jag är gammal i esset, men det ska ju skrivas beskrivningar och läggas ut bilder och hitta på fraktkostnader. Så jag gjorde det enkelt för mig och använder mig endast av postens görna, vadderade kuvert. Då ingår porto inom Sverige samt vikt up till 2kg, perfekt! Fast jag har glömt lägga ut skorna jag vill bli av med, om någon kan ha mina pygméskor, hihi.

Imorgon ska jag till Umeå och städa ur lägenheten och träffa mormor på lunch. Hon insisterade på att bjuda mig på amt på stan och jag tackar inte nej. Kan vara skönt med en paus också. Så imorgon ska jag:
- Hämta mina saker från lägenheten
- Städa mitt rum, v-rummet och köket?
- Gå iväg med mina cyklar, två stycken, till mammas kille eller Hanna
- Träffa mormor på lunch på stan
- Åka förbi skolan och lämna av en bok som ska säljas
- Köpa tyg till julgardiner till lägenheten

Ja just det, jag ska hinna hem till middag också. Fan, får nog fara upp när ML kommer hem från jobbet...typ kl 06:00.

Sen är det bara att vänta...om en vecka är det bara att skriva adresser på paket och skicka iväg. Oj vad det kommer bli roligt.
Förresten, någon som har tips på saker att göra i helgen? Jag är helt utan förslag och ska inte jobba. Yay! Jag önskar dock att Snygg-Emma var här så kunde vi lyssna på bra musik på datorn och dricka vin.

Näe nu ska jag lägga mig i sängen och läsa bok. Sova sova sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0