Orginal

Satt och kollade lite skor på Tradera, såg en annons för ett par snygga stövlar men beskrivningen var lite konstig. Det stod att man skulle få information i vinnarmailet och hade man frågor innan köp var det bara att skicka dom till henne. Sen stod det: " Jag har hund".  Ehh, jaha? Vad har det med stövlarna att göra?

Sen gick jag in på facebook och kollade på några bilder i någons album. Hittade en bild då dessa tjejer var ute på krogen, snacka om att bara göra saker för att det är inne. Alla tre, TRE, hade exakt likadana handväskor. Svarta kuvertväskor med nitar på ena sidan och dragkedja. Om två sällskapet har det är det en sak, men alla tre?

Näe nu ska jag över till grannen på te och hoppas på att dimman har lättat. Vi skulle ju ut på morgonpromenad.

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Haha, darling. "Jag har hund" är kod för "Det kan förekomma hår på kläderna, så köp inte om du är dödlig allergisk". Haha. Du är så rolig! I love you.



Vi borde ses snart!

2009-11-24 @ 22:06:14
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0