vinterlov

Så nu är jag Björnabo och det känns jävligt bra. Alla mina saker är hitflyttade, eller ja nästan. Har lämnat några kvar i Umeå som ska säljas. Någon i behov av Xbox, skrivbordsstol, kurslitteratur? Ska länka på fort jag fått upp alla annonser på lokus och blocket. Jag har börjat jobba på Njörnsborg nu med, måste ju kunna betala hyran och spriten ;)

Jag vet, jag är lat på att blogga. Men nu har jag äntligen rensat min inkorg på 1500 meddelanden så nu kanske man kan börja leva igen. Haha. Ska kolla på Vänner nu och sen sova. Städ, cv-skrivning och promenad väntar imorgon.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Hej hej..



svara gärna på dagens fråga och utmana gärna mig på något kul.. du behöver inte göra utmaningen, men kom med något som jag kan göra! hihihih



kramar

2009-11-12 @ 23:36:06
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0