293:-

Jag har aldrig haft en så låg telefonräkning på, ja forever!! Senast måste vara på gymnasiet då man träffade alla sina kompisar på lektionerna. 293 kr, hur är det möjligt?! Har jag mindre att göra eller pratar jag mindre med folk? Jag kanske avskärmar mig mer nu när jag bor i Björna. Hmm,....det tåls att tänka på.

Nu sitter jag och ML och ser på tv. Han har ätit sin kvällmacka, eller mackor. Man blir ju lite hungrig om man jobbat. Åhh vad jag också skulle vilja det. Men men får inte "Måste Måste med ett N i mitten" projektet de hoppas på får jag ingen praktik eller jobb. Fuck, vad ska man göra då? Läsa Jöken och Miljötjosamhejsan eller ska man söka andra praktiker på andra företag och hoppas på det bästa? Det är så sjukt många frågor i mitt huvud just nu och inga svar. Ge mig svar!

Det jag vet är att jag anmält mig till "Max Minimaze Me"-utmaningen. Den går ut på att fem personer under sex veckoe endast äter hamburgare från Max. Dock ska det vara delifresh-burgare, men va fan. Gött är det! Johan, en kille som blev sponsrad av Max, gjorde det motsatta till "Supersize Me". Han kontaktade Max och blev sponsrad med hamburgare. Killen gick ner 30kg! Han åt vanlig frukost, men sen hamburgare till middag och lunch samt träning. Jag anmälde mig och jag hoppas nästan på att jag kanske kommer med. Det skulle vara en rolig erfarenhet och man kanske tappar några kilon. Just nu känns det som att jag tappat motivationen lite grann...Kanske är det för at för första gången i mitt liv vet jag inte vad jag ska göra eller hur jag ska kunna betala hyran i slutet av månaden. Lyxhora kanske?
Tur att man har mamma och ML ;)

Nu ska jag sova, God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0