I´m a fucking princess

Så nu har jag löst lite av mina problem i vardagen, men inte alla. Jag har lagt ut min baddräkt på Tradera, gå in och buda på den här. Sen har jag bestämt mig för att åka med ML in till stan en dag och börja städa ur mitt rum hos mor. Vad gör man med alla saker man sparat på sig i alla år? Till exmpel min sköldpaddssamling, det är ju dumt att kasta alla saker men ska man sälja vidare eller ge bort till röda korset eller ska man kanske behålla det till sina egna barn? Näe de får köpa eget i så fall. Sen ska jag städa ur lägenheten och packa ner allt i kartonger. Känns drygt men nu är det på riktigt i alla fall. Nu lämnar jag verkligen stan, förutom när jag ska upp och prata med handledaren om ex-jobbet. Det kommer snart igång, ska skriva ihop enkäten nu och prova den på några väl valda offer. Hahha!!

Åhh jag hittade en fin bild på ML och mig idag, kolla:


Jag har fått en låt på hjärnan med, det är skadligt att se på för mycket tv. Linda Sundblads nya video, jag ska också börja hoppa så där nästa gång jag går ut och dansar. 80-talet verkar ju komma tillbaka i klädstil så varför inte i dansstil?


Kommentarer
Postat av: ssusanna

snygg blogg! :)

2009-09-27 @ 13:23:52
URL: http://ssusannas.blogg.se/
Postat av: araya

Nu har du chansen att vinna en header till din blogg. Tävlingsreglerna är enkla:

Motivera varför du "vill ha/behöver/är i akut behov av" en ny header. sen måste du berätta i din blogg att du är med i den här tvälingen, sist men inte minst MÅSTE du lägga till mig på bloglovin.se

enkelt va ? (:

får man ändra något ?

Man får dock inte ändra något på headern. Eller jo, texten ändras till sin egna och de vita "rutorna" är plats för bilder.

Som jag sagt så kan jag fixa lite mer kodning, men då måste du veta vad du vill ändra på.

okej, du kan få sätta in lit mer detaljer om du vill ! :)



2009-11-01 @ 15:44:02
URL: http://enaraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0