Det bästa som finns

Åh vad jag älskar min sambo som står ut med mig. Jag får mina utbrott lite nu och då. Vad gör han? Jo han lagar mat, kramar mig, tröstar mig och stöttar mig. Han är bäst! Senast idag gav jag honom lite pengar och sa åt honom att gå och köpa något fint. Han kommer hem med lax! Mums!!
Visste ni att en perfekt lax ska bakas i ugnen tills inner-temperaturen är 40 grader? Det fick jag lära mig igår. =)
Jag lär mig mycket tillsammans med min karl, fast jag lär honom en del saker med.  Men nu ska jag leta reda på en riktig skaldjursrestaurang. Jag är sugen på fisk och räkor. Hoppas det finns en i Umeå för jag ska dit imorgon och hälsa på. Kanske köpa nya lampor till trappen samt hälsa på Hanna och mor, kanske mormor och självklart ska vi bo hos mammas nya kille.
Ska försöka hitta en ny vårjacka med, kanske en i skinn? Fake såklart!
Ska du skaffa barn? Kolla här!!
The Ellen DeGeneres Show, i like it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0