Ny mobil ?

Så nu har jag letat runt på den världsomspännande intranätet och funnit några mobiler jag vill ha. MEN varför i hela världen vill man att betalningen skall ske via överföring till konto när det rör sig om så stora summor?! Det går jag inte på. Så får väl köpa en likadan mobil fast 3000kr dyrare i affär istället så man vet att man får garanti åtminstone...suck! Varför ska det finnas så många bra mobiler att välja mellan?! Sony ericsson eller Htc eller ska man chansa på en gammal modell ifall den blir stulen. Det har ju hänt mig, både Jäger-mobilen och Jäger-kameran! fan va less jag blir på sånt.
Idag har jag fixat en ny Yoga dvd, ja ni hörde rätt. Denna kvinna ska börja med Yoga. Testade min pilates skiva och kom fram till att jag måste komma i lite bättre form först. Jisses, de där övningarna var svåra. Så nu får man stå i solen på balkongen och köra lite yoga kanske. Ska prata med Marre mer också om att lägga upp ett träningsschema. Det kan alltid vara bra att hålla sig till en plan, ha något att "checka av" allt eftersom. Jag gillar sånt, listor. Just nu jobbar jag på min lista för 2010. Kanske inte går så bra, men hey det är ju bara april..snart maj...snart har halva året gått och vips har det gått ett år sen operationen. Ett år. Det är rätt länge sen, men ändå inte.
Ska fortsätta läsa min bok nu, den som egentligen inte är så bra skriven men som ändå berör mig på ett konstigt sätt. Jag vill också skriva en bok. Om mig, om er mina vänner och om hur snabbt vi växte upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0