Pank, pankare, konkurs

Näe jag har fortfarande inte fått något sommarjobb. Det börjar bli lite jobbigt nu faktiskt. Det skulle ju kännas bra och veta vad man ska syssla med i sommar samt ifall man får någon inkomst och inte måste leva på skatteåterbäringen. Tror jag måste börja sätta in myggfönster också. Har fått in en massa malar (fjärilar) i lägenheten. de dras väl till läslampan på kvällen när vi vädrar. Det är så varmt i lägenheten! Apropå fjärilar funderar jag på att skaffa en sån till min nästa tatuering. Vad tror ni om det? Som ni kanske vet är jag eventuellt allergisk mot tatueringsfärger, men man kan ju göra en riktigt snygg svart med.


Jag var i Umeå i helgen och skrev en omtenta. Det gick skit. Den var jättesvår och jag var inte alls glad när min sambo hämtade mig. Vi åkte upp i fredags och kom hem igår. Dock hann vi med mycket: Åt middag på "Le Garage" (Garaget), provade en massa olika sushi-rullar/bollar med roliga fiskar, bläckfisk m.m., såg "Kick-Ass" på bio (helt underbar!!), åt världens godaste pecanpaj och ja den var mjölkfri!, köpte nya skor (vita-blåa Puma) samt en ny jacka! Nu har vi likadana, jag och min älskling.
Fast min är svart-rosa och hans svart-röd. Hihi, nu fattas bara matchande träningsoveraller!
Var inne på Tradera nyss och hittade massor med snygga klänningar. Den här gången ska  jag inte glömma bort när auktionen slutar! Att man inte köper mer på tradera ändå, det finns mycket bra till billigt pris. Ska lägga ut lite kläder och skor där nu förresten, så skynda och buda på mina saker! Fast inte förrän imorgon...hoppas dock att jag får iväg den där dumma toppen från Benetton. Det var en tjej som vann auktionen men svarade aldrig på mina mail eller sms och innan jag hann ge henne kritik för detta tog de bort plagget på tradera. Usch, jag är så seg.
Pratade med min vän Mikela idag, saknar henne lite. Eller ja en massa. Hon är rolig och får mig alltid på bra humör. Man kan prata om allt med henne och festa, oh ja! Vi kommer att ses i Umeå hoppas jag! Annars i Sthlm när jag ska komma ner och hälsa på min bror och alla andra. Har en del klädköp som måste göras där nere, samt skoköp och parfym! Min är snart slut. Fast man kanske får en ny i födelsedagspresent. Det är ju över en månad kvar nu. Hihihi....

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du, den finns egentligen inte men det närmsta jag har hittat är en från Aussie. Awesome! Ska du och pojkrackaren gå omkring och matcha nu?

2010-04-27 @ 07:56:05
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0