Hey Hey

Hey hey heeey, we can do it even better in broken heels!!!
Jag är supernöjd med gårdagen, usch vad roligt det var. Jag och Emma röjde som vanligt på dansgolvet. Så mycket att jag råkade skalla henne med framtänderna, haha. Dock tog hon ut sin hämnd "råkade" tappa min mobil i golvet efter hon visat Dj:n vilken låt hon ville höra. Vad är det för låt Emma, sjung för mig! Känner inte igen titeln, inte för att jag kommer ihåg det nu men, höhö. Jag är i alla fall ledsen Emma för att jag försökte pussa dig på dansgolvet, de ska inte hända igen. Om du inte vill förstås, honk honk!
Jag fick i alla fall grillad burgare och friterade pommes samt räkor till frukost. Det blev lite för mastigt för min dåliga mage, men gott var det! Sen bar det iväg till Emma, jag "råkade" ju glömma att ge tillbaka hennes leg och kontokort som hon lagt i min handväska igår. Ja, det var ju iofs en ursäkt för att få träffa världens sötaste kissemissunge, Eddie Andersson. Mums, jag vill bara äta upp honom för han är sååå söt.
Eftermiddagen fortsatte med blomvattning och storhandling på Kvantum. Vi lyxade till det idag med baugett och färdiga röror till middag, så engagerad är jag idag. Men jag fick besök att Kakan och hennes lilla loverboy. Det var roligt, kom gärna fler gånger och då kan vi ta en fika på balkongen?
Nu sitter jag i alla fall i sängen och bloggar, orkar inte se på tv, ackompanjerad av en snarkande karl brevid mig....jag älskar mitt liv!
Om, och verkligen OM jag orkar imorgon kväll ska jag lägga upp lite bilder från i sommar. Har massor på kameran men har inte orkat föra över dom än till datorn. Imorgon är det fullspäckat schema med både jobbcoaching, synkontroll och jobb. Tur det finns energidrycker ;)

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Det var skitkul! Lägg upp sommar-bilder :)

2010-08-02 @ 00:11:30
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Elsa

sv: Den jobbiga lilla hunden har faktiskt skött sig väldigt bra^^

2010-08-02 @ 11:16:49
URL: http://rosaryggmassage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0