Charlie Bronson eller Ulf

Idag var for jag och min sambo till ett jourhem i Örnsköldsvik och träffade en väldigt fin katt! Just nu kallas har Sigge, men vi kommer nog döpa om honom till Charlie Bronson eller Ulf. Han ser ut som en Ulf. Vad tycker ni?
Jag har redan börjat leta kattsaker på internet och ska ringa lite djuraffärer imorgon för att jämföra priser. Det finns två-tre stycken i stan och jag tror att priserna kan skilja rätt mycket. Som tur är har jag världens bästa föräldrar som kommer ge mig vissa saker i julklapp, typ kattlåda och så. Men jag får inhandla sakerna själv, jag som älskar att julhandla...NOT!
Jag köper de flesta julklappar på internet faktiskt. Förra året köpte jag på Unicef´s hemsida, t.ex. polovaccin och nötcremé. Mormor är fortfarande glad för förra årets julklapp så det blir nog favorit i repris till henne. Vad ska man annars ge den som redan har allt? Bättre att ge till någon som verkligen behöver något.
Ja just det! Kursen på internet är nästan klar. Ska läsa igenom rapporten imorgon och så möte på torsdag, sen kanske vi är klara med allt! Då är det endast de personliga uppgifterna som jag måste göra klart. Jippie!
Nej men usch, nu är det så där sent igen. Vad är det för fel på mig?! Sov kvinna, sov!
Ps. Visst vill vi ha en kattunge, men har inte hittat nån som vi gillade båda två. Nu hittade vi en som vi båda tyckte var söt. En kattunge kanske vi skaffar då man har hus eller barn...eller nått sånt. Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

För guds skull. Ni var smarta som INTE tog en kattunge. Det är allt jag har att säga. Nu kanske ni får sova lite.

2010-12-15 @ 11:33:58
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: fifi

Jag tycker nog att han ser ut som en Sigge faktiskt :) Så söt!



Klart du måste baka snoppar, ska man baka kan man lika gärna göra det ordentligt :)

2010-12-15 @ 19:09:57
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Smaragdalena

Stilig herre! ;)

Tycker också att han ser ut som en sigge... :p

/Kram

2010-12-15 @ 19:17:15
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0