Dimmiga Torsdag...

Hej och hallå igen, idag ska jag plugga hela dagen. Det har gått jättebra med tanke på att jag varit vaken i minst en timme och har varken duschat eller ätit frukost. Jag är så seg på morgonen!! Kunde dock inte sova längre än till halv åtta, det var en liten lillebror som vägrade gå till skolan. Så vaknade av hans protester. Men nu är jag helt ensam hemma, ja förutom den dumma lilla hunden.

Nu ska jag plugga! För om jag göra det och klarar resttentorna har ML lovat att vi ska skaffa en liten kissekatt. En Maine Coon:

Hur söt är den inte?!

Åh jag är så taggad!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Dyrkatten också!

De är så fina den där rasen.

2010-02-11 @ 11:35:19
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0