Umeå!!!

Så är man i Umeå igen efter mycket om och men samt en väldigt låååång bussresa, tre timmar!! Fan ska aldrig mer åka mjölkbussen. Trassel hämtade mig på busstationen och så åkte vi hem till henne och gjorde lite varm choklad och kollade på en väldigt dålig film. Den var i samma stil som Saw, fast mycket sämre. Dock blundade jag den mesta delen, gillar inte skräckisar är mer för tecknat. Hihi!!

Trassel har i alla fall gjort det jättefint på mitt lilla rum och bäddat rent. Men det kliar lite i mina ögon ändå, det är lite för mycket hund- och katthår här. Men det finns medicin och jag får ju vara med Trassel!!! =)  Får se om vi möter upp Kakan på stan imorgon med, det beror på om hon har tillfrisknat efter helgens bravader. Hrumm...

Ska i alla fall sova nu så jag kommer upp i tid till skolan imorgon. Ska hålla tummarna att allt går vägen nu bara.

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

Hoppas du får en bra Måndag :}

kram, http://hannaest.blogg.se

2010-02-22 @ 09:09:05
URL: http://hannaest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0