Vatten över huvudet?

Nåja, nu är snart veckan slut igen och vad har jag gjort? Jo, jag har:
- Pratat med mina lärare om att försöka få ut en examen, det gick lite knackligt så nu måste jag fokusera all tid på att läsa en kurs som är jättesvår. Jippie!
- Kollat att den kurs jag nu läser kan ersätta den jag saknar, ja det går bra.
- Börjat fundera på om jag ska bo i Umeå på veckorna eller pendla, vilket som så måste jag sitta på skolan och plugga. Massor!!
- Klurat lite på hur fan jag ska ha råd med allt det här, kom inte fram till nått. Så jag får leva på gatan eller ta ett banklån, som jag inte heller kan för jag har inget jobb...än!

Usch, jag vill bara vara klar med skolan och ju mer jag tänker på det desto mer stressad blir jag. Ju mer stressad jag blir desto sämre mår jag och min knäppa mage. Kan man inte bara vinna på lotto så kan jag ta bort ett av mina bekymmer i alla fall. Näe, jag vill hem till min sambo. Jag skiter i de där extra poängen till tentan, i alla fall ett av dom.

Förresten sak man se ut såhär tänker jag bli supertjock:


Varför ska revbenen alltid synas på modeller??!!! Kan dom inte plåta en normal kvinna med lite kurvor?! Jag blir så arg, jävla media och jävla klädaffären som inte tar sitt ansvar.

Har förresten köpt nya slalompjäxor idag, jättefina. Säljaren sa att det var fjolårets modell och att de kostade 5000kr då, nu 2500kr. Men när vi bestämde oss för dom var de plötsligt nedsatta till 1250kr samt att mormor gav mig en tidig födelsedagspresent på 1000kr. Så i slutändan blev det bara 250 för mig, väldigt bra!


MEN jag har letat och letat överallt på internet och hittar inte dessa pjäxor så jag börjar tro att denna söta försäljare på Inter Sport bara sa så för att fånga mitt intresse i ett försök att göra sig av med dessa fula saker. Äsch, det kanske bara är jag som är arg och då tänker jag argt om alla andra och deras baktankar...

Kanske löser det sig med lite sömn, måste till skolan imorgon. Får inte bli som idag, huvudvärk och illamående. Låg bara i sängen på förmiddagen och vilade, samt tog några alvedon mot huvudvärken.

Hoppas ni inte haft lika halvpissdag som jag! God natt!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är faktiskt helt normalt att man ser revbenen. Det gör man på mig. Dock är jag 2 kg underviktig.

2012-09-14 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0