Tiden går fort!

Med ett nytt år kommer nya saker och förändringar. Förhoppningsvis till det bättre! Jag ska skaffa mig ett jobb och skriva klart ex-jobbet och börja promenera mer. Rensa ur all skit i garderoben och lära mig sova ensam när ML jobbar natt. Oj, hur ska man orka med? Ta lite i taget kanske och så ser vi vad som händer.

Idag är det i alla fall ett år sen jag och min sambo gick på vår första dejt. Ett år!! Jag vet att jag tyckte om honom sen gymnasiet, men inte trodde jag att jag skulle sitta och blogga i vår gemensamma lägenhet ett år senare. Tänk så tiden kan gå, ett år.

Jag tycker i alla fall att ni ska inleda ert nya år med två underbara filmer:


"Precious"

och


"Cloudy with a chance of meatballs"

Den första blev jag tipsad om av Johannes och den andra hittade jag av en slump. Båda är jättebra. Se dom och njut gott folk! Nu ska jag dricka lite te följt av yoga och inhandling av mat till en fin liten middag ikväll med min älskade sambo. Ni får veta hur det gick senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0