Väder och vind

Nu börjar det gå framåt, jag har fått tag på mailen till den person som ska hjälpa mig att hitta en handledare till mitt ex-jobb. Okej, det kanske går sakta men det går framåt. Jag är så taggad att börja komma igång och få klart det här! vill gärna ha ett jobb och en examen snart.

ML har plockat ner alla julsaker, så nu är det inte lika mysigt i lägenheten längre. Men vi får köpa lite mer blommor och färgglada kuddar kanske. Det är ju fortfarande mörkt ute på kvällarna så ljuslyktorna går ingenstans!

Jag har bokat in en ny tid hos tattueraren, vi ska fylla i färgerna mer. Jag bävar, det var inte skönt sist och det lär inte vara det nu heller. Ajajaj...!! Äsch det kommer nog gå bra.

Var förresten och bowlade i helgen. Vi hade bokat två timmar, men fick bara bowla 1,5h eller jag fick fortsätta men inte killarna. Hahaha!! Sen var vi ut på det nya stället i stan, tyckte inte det var så märkvärdigt. kanske berodde det på drickan, men det var fräscht och fint.

Nu ringer det, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0