Det blir inte alltid som man tänkt sig

Idag skulle jag börja mitt nya liv: Träna mer, äta mycket frukt, bla bla bla, ni vet det där vanliga. Så vad händer? Jo jag går och blir sjuk. Sitter hemma med halsont och kan knappt prata samt att det rinner ur näsan hela tiden. Har plöjt igenom två "Bring it On-filmer". Ni vet dom om cheerleaders? Jag älskar dansfilmer, om ni inte visste det. Snart blir det kanske en film till, som man kan somna till.
Jag har fått mina pengar, men snabbt försvann dom igen. Snart försvinner ännu mer då man ska betala hyran, resan som är bokad samt kanske en ny mobil. Jag letar efter en bikinitopp, vill inte visa min fula mage i sommar. Inte än. Kanske nästa sommar. Dock fanns det bara en färg och form på min vanliga underklädesaffär, så letar på internet. Det gör inget om det är lite färger, bara fint. Men som sagt jag fyller år på fredag, så man kanske får lite roliga saker. You never know!
Mina vänner Emma och Anette är på Sweden Rock och jobbar. Jag hoppas det går bra för er där nere och att det inte regnar på er allt för mycket. Glöm inte det där kortet som ni lovade mig. ;)
Nu ska jag bädda ner mig i sängen med mina dubbla täcken, en bra film, varm kopp te och bara mysa!

Nu kanske nästäppan släpper ännu mer?



Förresten har ni tänkt på hur snabbt lastbilen får upp fart igen efter den stannat vid Magnum Gold-skylten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0