Ibland vågar man inte...

tro på att allt kommer att lösa sig. För när jag väl fått upp hoppet, så naiv som jag är, så går allt i kras igen. Nu har jag fått ett mail om att allt kommer lösa sig, men när jag sett resultatet då jublar jag. Inte innan det...
Sitter förresten och väntar på ett samtal, ett viktigt samtal. Om min framtid. Inget med magen, en annan sak. Så varje gång nån okänd ringer gör min mage tusen volter. Måste kanske ringa doktorn och få en tid. Kan inte fortsätta så här. Varför blir jag stressad av en så liten sak som att man måste snabba sig till bussen på morgonen? Det räcker för att min mage inte ska fungera på hela dagen. Jag vill vara som ni andra, fast utan mjölk. Haha.
Men jag fick en god middag idag: Fransk potatissallad tillsammans med Rökt Fläskfilé, mums! Har jag tur är disken gjord när jag kommer hem imorgon också! Sen ska man lösa problemet med boende på midsommar. Någon som har en stuga eller liknande på Ulvön? Allt var fullt och jag vill gärna dit med mina kära vänner och få träffa Mickan. Men man kan väl kanske inte få allt, så tält fungerar ju också...tomt någon?
Nu ska jag sista-minuten-plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0