London!

Hej!
Jag vill åka till London med min sambo. Varför då och varför just jag? Ja, det ska jag svara på!
För att jag skulle blivit klar med min utbildning som Byggingenjör förra året, men blev sjuk under den sista den sista terminen. Det blev för mycket för mig och jag gjorde aldrig klart de kurser jag påbörjat. Nu har jag nästan bara examensarbetet kvar och hoppas få klart det under hösten 2010. Men känner att något saknas då jag varit borta från skolan så länge. Jag har alltid varit intresserad av hus och byggnader och London är en av de städer jag mest av allt vill besöka pga dess arkitektur. Exempelvis London eye och Big Ben, byggnader jag bara sett på bild! Att få åka till London skulle sporra mig i mina studier och förhoppningsvis resultera i ett jobb. ;)
Jag opererade mig för snart ett år sedan och det har varit ett tungt år, men som tur är har jag en otrolig sambo som ställt upp för mig hela vägen. Han har hållit om mig när jag varit ledsen, lyssnat på mig om jag behövde prata (oavsett tid på dygnet) och tagit hand om mig efter min operation. Vi har alltid pratat om att åka till London och nu har jag en chans på att få återgälda honom för allt det fina han gjort för mig.



Den här resan skulle vara till oss; för att få fart på studierna, för att läka allt det onda som funnits, för att ha roligt tillsammans och för att tacka att vi funnit varandra...!!!


Vill du också blogga och vinna en resa till London, klicka här och läs mer om hur du gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0