Supersugen

Så blev det en sen kväll nu igen, men va fan pratar med en massa trevligt folk så är det lätt värt det. Hade säkert fyra konversationer igång samtidigt, haha. Så blev lite tomt på slutet när alla gick och la sig.
Idag har vi skruvat upp våra fina sängbord, i ek så klart, vad annars? Känns bra. Nu ska jag fylla mitt med en massa krafs och skräp. Moahha! Det är typiskt mig, samla på mig en massa småsaker och aldrig slänga dom. Det kan ju vara bra att ha nån gång i framtiden. Hihi.
Imorgon ska jag en snabbis på glasbanken och kanske träffa Anette, vi får se. Hem igen, träffa grannens nya kattungar. Tre stycken, hoppas dom vill gosa med mig! Sen duscha och göra mig fin för middag hos Marlen. Alltid kul att bli bortbjuden. Lördag ska vi äta ute också och på söndag...vet du vad det betyder?! Jag slipper diska! Wooho!!
Men nu ska det sovas. Om jag inte vaknar av grannpojken som tältar på baksidan av huset, hörde att de beställde paj nyss. Smarta grabbs.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Beställde paj? Whaaat? Haha.

2010-06-19 @ 15:45:30
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0