Det ljuva livet hemma

Så var man hemmafru idag, rätt mysigt det med ibland. Har tvättat och diskat samt latat mig en del i soffan framför datorn. Hunnit med ett avsnitt Grey´s och ett Greek (tror serien håller på att ta slut så det är riktigt spännande nu). Självklart missade jag inte Hem till gården, världens bästa jag-har-inget-att-se-på/arbetslöshetssåpa!! Haha! Men tydligen är det stort i England, så nått rätt har jag gjört ;)

Men imorgon blir det mer städning och kanske en promenad med grannarna! Man måste ju röra på fläsket med, höhöhö!! Visst ja, ska ringa mormor med. Hon är lite sjuk och då behöver man folk som ringer och frågar hur man mår, även om man helst av allt vill vila. Hon har ringt mig så mycket, så nu är det min tur. Sen ska jag väl ringa Csn och plugga, plugga, plugga. Måste klara den här tentan...får inte ligga på latsidan. NU ska det bli examen och jobb. Har skjutit på det alldeles för länge, men har inte haft orken. Vet att det är många som hånat mig och tyckt jag varit lat som inte gjort klart alla gamla tentor. Men har bara en sak att säga till er: Det skiter jag i !!! Ni vet inte hur jag mått eller haft det under tiden jag var sjuk och fortfarande är. Det skulle vara skönt med en diagnos istället för att varje dag gå och fundera på om man är sjuk eller inte. Kommer det bli en operation till??

Men nu ska vi fokusera på det roliga: tenta den 17e och utgång med tjejerna efteråt! Wiee!!! Nu ska jag sova så man är pigg för imorgon.....Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0