Tillbaka till byn

Nu är jag äntligen hemma igen från Umeå. Det har varit lite jobbigt med att bo däruppe och inte träffa min sambo. Bara det där vardagliga som att fråga hur ens dag har varit eller laga mat ihop. Det är inte samma sak på telefon. Dock har jag varit helt galen och virrig, så det kanske var bäst att bo i Umeå på veckorna. Tänk vad mycket min stackars sambo har fått stå ut med, hihi. Men han är fortfarande kvar =)

Tror det kan avra bra att vara ifrån varandra lite grann med, få längta lite efter varandra. Men inte för mycket, man måste ha ett mål att ses inom en snar framtid ;)

Inväntar tentaresultatet nu, så är lika galen som förut..nästan....Ska ta itu med lite saker imorgon som var man ska jobba i sommar och så. Kanske man måste skaffa sig en bil och börja göra klart den där enkäten till ex-jobbet. Ja, Jag vet att jag är seeeg. Men har varit på topp i alla dessa år, nu har orken tagit slut. Men försöker kämpa på ändå. Träna mer och bli klar med skolan är nummer ett på agendan, sen jobb och kanske bil.

MEN jag är väldigt glad att jag har en så tålig, snäll och underbar sambo som sår ut med mig och mitt hemska humör. Okej, jag har mutat honom med ett rostfritt kök om/när vi köper hus samt att han får välja badrumsinredningen: bastu, badkar, lyxdusch ;)

Nu ska jag sova, så jag orkar upp imorgon för att ta itu med mina hemmafruaktiviteter imorgon. Tvätta, städa, laga mat och plugga.

Sov sött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0