Äckliga fiskar

Usch, vad äckligt. Min sambo kollade på ett program om fiskar på Discovery nyss, River Monsters. Det handlade om vampyrfiskar, äter upp folk inifrån. Usch, vill inte bada i Amazon floden!! Fiskar som simmar in i uronröret när man kissar i vattnet, ja det hände en kille. Trodde det bara var fiction efter man fick se det på Grey´s Anatomy. Men tydligen inte. Huvva!!!! Kan säga att jag tappade matlusten ganska fort och det gör jag inte ofta! Är inte så kräsen då man haft en familjemedlem som helt plötsligt kan börja kräkas vid matbordet. Måste tillägga att den inte var sjuk, utan hade problem med nått i halsen.
Men i alla fall så hann jag inte ner till arbetsförmedlingen idag, får ringa dit imorgon istället. Sambon slutade tidigare idag så vi hann luncha ihop med Anette, handla och köpa lite småsaker och fara hem. Sen hann jag ringa min mor och klaga lite på min lite halvdåliga dag. Tur att man har mammor som kan göra en glad och säga att man inte alls är värdelös. För så känner jag ibland....
En liten kusin tittade förbi tidigare ikväll, det var trevligt. Gör gärna det igen! =) Nu ska jag sova eller nått, blev alldeles för äcklad för att äta upp mina popcorn. Usch! Blä! Ohh vad skönt att vara lite barnslig. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0