Baka baka liten kaka

Nu har jag varit duktig igen och bakat en liten sockerkaka. Dock fick jag slut på smör, men får köpa nytt imorgon kanske. Ska in till stan och luncha med en gammal vän. Ska bli kul att ses och se vad som händer hos henne. Ska även kolla lite på nya skor och den där bilmässan på Fjällräven center. Ska även köpa lite krukor, jag ska odla lite grönsaker på min balkong i sommar. Det verkar ju bli dåligt med jobb så får skaffa mig en annan hobby. Hahaha!!
Jag ska även hämta min cykel, man behöver ju inte bara promenera som motion. Kan ju vara kul att variera sig lite. Måste ju vara i form tills man ska jobba på Lex den 14-15 maj. Kom dit och hälsa på mig och Emma!
Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0