Bang-Bang

Oj vilken helg det varit! Jag städade lägenheten på fredagen, fast jag måste nog göra det igen snart. Det blir snabbt dammigt hemma hos oss. Undra varför?! Vi har inte ens husdjur. Har lite moppning kvar och trappstädning samt ett fint diskberg. Jippie!
På lördagen var jag till sambons bror och grillade med trevligt sällskap. Både Anette och Emma var där, wow! Det var längesen vi tre drack öl tillsammans. Men kul hade vi, hihi. Lite drama och lite komedi, men hey om livet ger dig citroner gör lemonad! Okej, det funkar bättre på engelska men orkar inte nu.
Fick mail från två säljare på tradera idag, paketen är på väg hit nu. Wiee!! Ny mobil till karln, eller till mig, samt en ny klänning. Det har dock tagit lika lång tid för klänningen att komma hit från Sthlm som mobilen från Usa. Det är konstigt! Mycket konstigt. Hoppas bara min andra klänning kommer snart med, börjar bli less på att vänta så länge.
Var ut och cyklade med mina grannar idag, runt Björnabyn och hem. Det var jobbigt på tillbaka vägen, motvind behöver jag säga mer? Men bra kändes det. Stretcha, duscha snabbt, värma lunch och kolla på Emmerdale. Perfekt dag. Hihi.
Nu sitter jag i sängen och ska snart logga ut. Lyssnar på sambons halvsnarkningar. Han är så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0