Lägg ägg i ditt skägg?

Oj vilken helg! Kom till Ume på fredagseftermiddagen. Köpte mig en god sallad på ÅC, gick hem och åt, sen kom Kakan och hjälpte mig att plugga. Var skönt att ha ngn som förhörde mig faktiskt. Skrev tenta på lördagen, sen började helvetet.
Kakan hämtade mig med juniors bil och så inhandlade jag sex flaskor:
Ja du läste rätt: Banana Bread Beer. Verkar hur snuskigt som helst. Men man ska väl testa något nytt ibland med? Dock var dom inte till mig, men smaka får jag nog göra när dom väl öppnas.
Vi träffade Mickan på stan och så bar det av till nån hästtävling. Stora hästar! Var lite kul, så länge man inte klev i hästskit. Det blev ett snabbt besök hos Emma och Andreas också. Känna lite på tjockmagen och ge dom en blombukett. Sen hem, vila, vila, vila, äta middag med Emma. Söta Emma! Vandra bort till Mikela och Anna samt Malin...sen tog det stopp. Ni får inte veta vad som hände på förfesten, men kul var det. Oj oj oj...tur att ingen är pryd i vårt lilla gäng. Haha!!
Allt som allt, det var en toppenkväll. Jag och Emma dansade foxtrot på schlagergolvet, vi ramlade lite, kissade i kors och alla åkte hem ensamma. Ingen av oss sex åkte hem med någon annan i gänget. Hur vi nu lyckades med det.
Nu ska jag plippa lite på mer på datan, men snart sova. Har massor med saker att göra imorgon och förmodligen är jag inte lika bakfull då heller....over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0