My ......!!!

Är bäst i världen, fast hon är lite trött. Min mor alltså. Fast nästa vecka ska hon ut och resa, till rhodos med killen hennes. Åh vad kul som ska ha då. Jag får vara hemma själv och uggla...Näe jag ska ju jobba med Söta Emma på Lex nästa helg. Hoppas ni kommer och hälsar på för annars då tusan!!
Jag har börjat träna också, testade lite yoga (superskönt) och det senaste inom träningsvärlden: WWW!!
Nu ska jag kolla in lite böcker som jag behöver och sova, lång dag imorgon med mycket ärenden. Eller ja mest till arbetsförmedlingen kanske eller näe...kollar in en ny mobil istället!
Har inte hört något om nå jobb än heller. De behöver folk på borgen, men vill verkligen inte vara där i sommar. Visst det är nära och jag känner folk i personalen, men inte jobba där i sommar. Jag vill vara ute eller jobba med mina händer. Bli lite skitig...dammig då!
Har börjat knepa och knåpa på min födelsedag också...ska försöka bjuda in mina närmaste vänner hem till mig på en kalashelg. Saknar dom så mycket och vill samla alla på en gång. Höra vad som händer i deras liv. Sen är skadar det ju inte att jag varit på de sjukaste, bästa och roligaste festerna ever tillsammans med dessa vänner. Ni som läser det här och fått er inbjudan, ni betyder mycket för mig. Även om jag kanske inte ringer er så ofta eller bara pratar om mig själv när vi ses (är lite dålig på det, men försöker ändra på mig)...Puss på er allihopa!!
Frukost någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0