Ännu mera väntan

På att höra från jobben man sökt samt att jag har ännu mer papper att fylla i och skicka in till diverse olika ställen. Alla blanketter som ska fyllas i, oj oj oj. Jag är så förvirrad men det det kommer kännas bättre sen när allt är fixat och klart. =)

Nu ska jag kolla en internetkurs och sen sova. Klockan är mycket...i alla fall om jag kolla på sambons nattduksbord. Då är hon 00:42...

Imorgon ska jag på ännu en undersökning på sjukhuset, men den här gången är det inte levern. Nu är det halsmandlarna som ska kollas. Dom har jävlats med mig alltför länge nu, så förhoppningsvis får jag ta bort dom.

Nej, nu måste jag sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Banana

SV: Tacktack, visst är den fin. Kommer från H&M.

2010-11-03 @ 10:55:05
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0