Howdy partner!

Hello!
Nu har jag varit inne på en amerikansk blogg och hittat en underbar bild som jag vill använda som bakgrund på min blogg. Så jag kontaktade bloggaren genom att kommentera hans senaste inlägg och han skickade nyss ett mail tillbaka till mig! Coolt! Nu återstår och se om jag får använda hans bild på min blogg eller om jag måste betala för den. I så fall hittar jag nog någon annan bild...bakgrund, ja whatever! Jag är bara så lycklig att jag skapat kontakt med den andra sidan. Haha!
Men nu måste jag verkligen sova, klockan är mycket och ska jag jaga rätt på en skjuts imorgon för att klämma på Anette och Emma så måste jag vara pigg. Puss på er!
Ps. Bilder kommer imorgon! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0