Jag är så jävla uttråkad!

Visst det är snö ute ocg allt är vitt och fint. Fine! Men varför är allt så jävla tråkigt?! 

Tvn är tråkig, böckerna är tråkiga, städa är tråkigt, laga mat är tråkigt...allt är tråkigt! Jag vill inte se på tv eller se en film eller nått alls. Jag vill ha en katt. Eller sällskap är väl mer rätt. Emma kom hit!

Btw när jag och min sambo ser på film brukar vi ha dom här tilltuggen:

- Kålrot
- Citrusfrukt (kommer inte på vad dom heter) 
- Cashewnötter
- Hemmagjorda neger-/choklad-/kalla-dom-vad-ni-vill-bollar
- Roligt öl
- Vatten eller en kanna te
- Popcorn

Dock inte allt på en gång, men det är några av sakerna vi bruka ha. 






Nu ska jag spela "Angry birds" på karlns mobil...det är beroendeframkallande spel!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-11-10 @ 23:37:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Satsumas heter de.



Chips? HALLÅ!

2010-11-11 @ 14:33:46
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0