Jävla pungkula

Nej det blev inget jobb den här gången heller. Inte undra på att folk blir deprimerade! Man söker och söker och söker men inget får man. Ja jag vet det dyker nog upp något jobb i framtiden, håll huvudet högt och prova ännu mer. Men just nu tänker jag inte vara tapper. Nu ska jag dricka glögg, äta pepparkaka (så jag blir snäll) och klämma på tv-dosan...

Jag har fått lite gjort idag ändå, promenerat, ringt en massa samtal och fixat saker. Ska ringa lite mer imorgon, men säger er redan nu att det kommer bli stressigt nästa vecka. Möten, tattuerare att träffa samt en lite tripp till S-vall. Nej, vi ska inte på Ikea. Vem har råd med det?

Mamma fyller år på torsdag nästa vecka, tror jag ska göra ett spagetti-halsband till henne. Har man inga pengar så har man inte ;) Fast hon sa att det räcktre med att jag skaffade en brun, söt, liten bebis istället för en present och hon undrar varför jag aldrig kommer och hälsar på!

Har förresten blivitt kär i de här två låtarna:

September - Vem ska jag tro på?

Petter - Stockholm i mitt hjärta 

Robyn feat. Petter - Fristil


Nu hörde jag den där Jimmie Åkesson på tv:n, bäst att spana in motståndaren!


Rött
för alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låtarna från så mycket bättre är så bra. =)

2010-11-12 @ 17:47:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0