Slappardagen nr. 1!

Jag har inte gjort något alls idag och det var jätteskönt!
Vaknade rätt sent, vid nio kanske, och hade lite halsont efter helgen. Tror inte det är så bra att springa runt på stan i en tunn jacka utan varken kofta eller halsduk. Men kul var det!
Jag har kollat på lite "Hem till gården" på Tv4Anytime och sett två avsnitt av One tree hill...åh det är spännande nu! Sen har jag diskat, petat navel och duschat...slappt...
Min sambo lagade en jättegod middag i alla fall: baconlindad kyckling med wokgrönskaer och nudlar. Gott! Tar det lugnt och chillar inför imorgon. Ska på ännu en intervju imorgon samt kolla lite kläder på Second Hand. Jag tror jag har den klänning jag ska ha, men det är alltid bra att kolla lite mer. Dessutom behöver jag lite tyg...ni ska få se sen vad jag menar, men det kommer bli awesome!
Men nu orkar jag inte skriva mer, dags att sova!

Kommentarer
Postat av: fifi

Nä, usch, jag tycker att norska är riktigt fult! Men det där om statsskulden är ju helt ok :)



Mm, lät som god mat!

2010-11-23 @ 12:12:32
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hem till gården är kul att titta på. :D

2010-11-23 @ 19:25:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: fifi

Jag har ju bara haft i en toning, den tror jag inte sliter så mycket. Fast det är klart, om man bleker håret först, vilket man bör om man vill att färgen ska hålla längre, då sliter det väl en del.

2010-11-24 @ 22:30:09
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0