Time of my life!

Igår var en av de bästa utekvällarna ever! Jag och Emma var på topp! I alla fall jag, haha. De andra skrattade åt mig för att jag var full, men åh så roligt jag hade det ändå. Tihi! Visst har man lite ont i huvudet och är lite slö idag, men det är lätt värt det för igår.
Det verkar vara nått som går för alla som jag jag träffade ute igår är väldigt dåliga idag. Var det någon med ölen kanske?  Whatever, i vilket fall så känns det skönt att få skrivit den där hemska tentan nu. Får se hur det går bara...
Ska ta tag i en massa samtal imorgon och lägg upp ett pluggschema för min internetkurs. Det krävs en del energi för att hinna med allt. När man inte går på lektioner så måste man nästan vara ännu mer skärpt. Men nog om det, nu ska jag sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du hade en rolig kväll. =)

2010-11-22 @ 22:39:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Emma. I was on the moon. With Steve.

Yay!

2010-11-22 @ 22:55:16
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0