Tummen upp!

Så vårt (mitt) projekt inom internetkursen är godkänt av mina gruppmedlemmar. Kanske förhastade mig lite när jag inte fick gensvar på en gång, men jag är lite strulig också. Vill gärna ha svar på en gång, orkar inte riktigt vänta. Men i alla fall så gillade dom idén och sammanställningen. Vår handledare hade några kommentarer men annars var allt okej. Jag ska börja fixa det mer på söndag, kanske...
Imorgon ska jag packa min lilla kappsäck igen och bege mig till Umeå. Ja, det är en tenta som ska skrivas...suck! Men jag ser ljust på det och hoppas verkligen att det kommer gå bra. Har försökt plugga så mycket jag kan och orkar. Dock har det fungerat bättre än andra gånger. Kanske på grund av att jag fått låna lite pengar av min far, en sak som jag inte behöver tänka på just nu.
Men just nu ser jag fram emot att få åka hem från en tenta som jag verkligen gett allt på och sen äntligen få träffa Emma och hennes syster-yster igen. Den här gången ska vi fan komma in på krogen! Jag vet ju redan vad jag ska ha på mig, haha. Tar samma som förra gången ;) Får se också om Björna-gänget möter upp oss, vore kul eftersom det var en evighet sen vi var ut allihopa.
Idag fyller min mamma år, Grattis mor! Som tur är har hon inte min blogg-adress och jag kommer nog aldrig ge den till henne heller. Kan vara skönt att ha något ifred ;) Ni ska få en bild på min mor efter helgen eller ja, när jag börjat med 30-dagars utmaningen som Emma har börjat med. Den verkar rolig och ska bli kul och se om jag får några fler läsare.
Nej nu blev det sådär mycket text igen...jajja, det kommer mer av mig! Har så mycket planer och onda gärningar som ska sättas i verket! Moahhahhahaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0