Blandade känslor

Okej, nu har jag sökt sex jobb om inte fler. Men får jag inte komma på intervju på ett enda så är det något fel. Är jag överkvalificerad eller underkvalificerad? Söker jag mig till fel branscher? Jag fick inte ens jobbet på posten!

Hur svårt ska det vara att få ett extra jobb i Örnsköldsvik?!?
Men nu ska vi inte klaga, jag har ju sökt jobb. Precis som både A-kassan och arbetsförmedlingen vill att man ska. Leta jobb och söka och förhoppningsvis få ett extra jobb. ;)
Imorgon ska jag leka med Emma och Josephine. Vi ska ha lite spa-kväll och dricka vin. Jag saknar systrarna Nilsson, ni borde komma till Björna oftare och hälsa på mig! Vi gör god mat och myser. Hihi
Men igår, oj vilken mys-kväll vi hade. Jag hade gjort choklad-bollar/neger-bollar/kalla-dom-vad-ni-vill-bollar medans min sambo var ute och sprang. Jag var på gymmet tidigare på dagen, så det var lugnt för min del. Annars hade jag inte "bakat". Va fan, det tar sån lång tid att ladda upp på mammas trådlösa så gör det hos Emma imorgon istället. Ni klarar er nog.
Nu blir det en kopp te samt krypa ner i sängen och läsa en bra bok. Jag gillar att vara hemma ibland...jag sitter vid datorn och knappar, mamma dricker vin i soffan och kollar på Doobidoo (eller hur det stavas). Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0