...för jag gillar när det gör ont...

Här är snyggingen som delat säng med mig den senste veckan. Han är söt och fruktansvärt lik min gamla katt Freddie.

Söt söt söt

- En bra bok, levande ljus och en spinnande katt som sover på din arm -



Du får tycka vad du vill om katter, men han matchar täcket i alla fall ;)


Idag har varit en sån där slapp dag igen. Gått en liten promenad och lagat lite mat, sen fastnade jag framför dumburken. Varför kollar man så mycket på den? Jag ar verkligen njutit att inte kolla på tv den här veckan samt att inte ha tillgång till min dator hela tiden. Jag har ju lånat dator av dom jag bor hos på Gotland/Sthlm, men det är inte riktigt samma sak när det inte är ens egen.

 

Jag gått ner ca 1,5kg! Toppen! Ska nog fortsätta med mer vegetariskt när jag kommer hem. Tror inte jag kan bryta "kött-vanan" på en gång men ska byta ut några måltider varje veka i alla fall. Jag är så avslappnad och ostressad! Mitt blå-märke från i lördags har dock inte försvunnit. Ska visa er senare...kanske...

 

Snart ska vi bege oss ut i mörkret och hämta min andra kusin som varit på en spelning, kanske svänga in på Ica och handla lite Lördags-godis? Färd-kost inför söndagen? Det kommer bli en lååååång dag...

 

Emma: Jag är jävligt snygg, tycker bara om när andra säger det ;)


Kommentarer
Postat av: Josse

Det ser ju ut som Harry ju! :)

2010-10-16 @ 17:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0