Mera bilder!

Hej och hallå bloggen!

Nu ska ni få se lite bilder igen! Jag är ju så dålig på att lägga upp bilder, men några ska ni få se. Resten får ni se över en kaffekopp hemma hos mig ;)


Underbara Oskar                        Söta Müsla                                


Trötta Eddie                                 Vår nya granne i Herrgården


Hugo                                              Alva & Hugo


Gotlandsäpplen                 Bara vackert

Nu ska jag läsa ut min bok och sova. Det kommer fler bilder imorgon, jag råkade ju vara på Gotland när den första frosten kom så det var något att fotografera. Vackert var det i alla fall!

Imorgon ska jag på MR-röntgen, mer känt som magnet röntgen. Förhoppningsvis kan de enas för en gångs skulle vad de vill göra med min lever. Jag orkar inte gå runt och fundera mer, man vill ju kunna fokusera på att bli klar med skolan och livet med min sambo samt alla underbara vänner jag har.


Vi hade ingen gammal vattenflaska hemma, så ML tog det han hittade.
Inte undra att jag har problem med levern. ;)

Vad har ni på ert nattduksbord?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eddie ligger och sover i soffan nu också :)



På mitt nattduksbord finns det så mycket som en handkräm, ett glas vatten, en tv-dosa och min mobil.

2010-10-27 @ 21:29:40
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Eddie ligger och sover i soffan nu också :)



På mitt nattduksbord finns det så mycket som en handkräm, ett glas vatten, en tv-dosa och min mobil.

2010-10-27 @ 21:29:48
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0