Snygga Emma

Min vän, bästa vän, Emma har en alldeles underbar blogg. Jag är dålig på att läsa den varje dag men när jag väl är inne så kan jag inte gå därifrån. Speciellt inte med den nya snygga desigen som hon har skaffat sig. Usch vad snyggt det är. Nu ska jag bara hoppas på att hon kanske vill dela med sig av sina kunskaper och hjälpa mig med min blogg ;)

Idag har jag varit då där lat igen. Jag har gått lite med min moster på stranden tillsammans med hundarna och ätit en supergod lunch: upp-och-ner-vända-champinjoner i ugn med Tofuline´s cream cheese Vitlök och persilja i "hatten" tillsammans med stekt basmatiris och spenat. Supergött! Till middag idag har jag lärt mig kanadensisk bönröra som är sjukt od att ha istället för köttfärs när man ska äta tacos. Sen stektes majsbröden i lite olja = sjukt gott! Allt avslutades med hemmagjord kladdkaka och glass. Jag tror jag måste ta en extra promenad imorgon...!!

Nu är i alla fall resan hem bokad:

- Färjan går från Gotland ca 16:00 och är framme i Nynäshamn 19:15, Centralstation ca 20:30.
- Bussen hem går 22:00 och är framme i Örnsköldsvik 05:15. Jippie!
- Bussen till Björna däremot går 08:00 typ...så att det blir till att vänta om ingen barmhärtig själ vill hämta mig i stan?

Den som befinner sig i Stockholm mellan 20:30 - 22:00 får gärna ringa och hålla mig sällskap, ta en fika eller klämma lite på varandra ;)

Nu ska jag läsa ut White Line Fever och börja på min nya bok som jag hittade på Röda Korsets affär i Hemse.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry, söndagkväll = dejtkväll ;)

2010-10-15 @ 13:40:26
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Snygg kan du vara själv!

2010-10-15 @ 14:56:03
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0